vrijdag 27 augustus 2010

Volgende brei-projectje :)

















Ik heb al een tijdje geleden deze mooie garen gekocht, maar wist nog niet wat ik ervan ging maken. Ik wou er eerst iets van haken, maar de wol is heel erg glad en de glimmende stukjes zijn een stuk dunner als de rest. Maar nu ik ben begonnen met breien, heb ik een mooi patroon gevonden van een trui, deze keer voor mezelf :)


Deze trui wordt het:(alleen is groen bij mij roze en roze bij mij wit)
Ik kon niet zo gauw een betere foto vinden, maar ik zal binnenkort een foto maken van mijn "halve" rugpand.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind jouw kleurencombinatie mooier! Leuk model trui, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat word vast een hele mooie!
    Heel mooi draadje en ik denk dat het gebreid veel meer tot z'n recht komt!
    Ben benieuwd!;-)

    Succes...Perle!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. If you're trying to burn fat then you absolutely need to start using this brand new personalized keto plan.

    To create this keto diet service, certified nutritionists, personal trainers, and chefs joined together to provide keto meal plans that are efficient, decent, money-efficient, and delightful.

    Since their grand opening in 2019, 100's of individuals have already transformed their figure and well-being with the benefits a certified keto plan can provide.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones offered by the keto plan.

    BeantwoordenVerwijderen

Email me