vrijdag 6 augustus 2010

Kraam Cadeau

Hij is eindelijk geboren, ons nieuwste buurjongetje, Sven! Ik had al een tijdje het cadeau af, maar kon het niet eerder laten zien, aangezien de ouders van Sven (en Roan, hun andere zoontje) hier af en toe een kijkje nemen. Het was al moeilijk genoeg om geheim te houden wat ik gemaakt had, meestal laat ik mn nieuwe dingetjes die ik heb gemaakt, meteen aan hun zien :)
Maar nu ze het veilig en wel in huis hebben, kan ik eindelijk de foto's laten zien.


Dit is de wagenspanner die ik gehaakt heb voor boven de kinderwagen:



En omdat ik dit al een tijdje af had en al google-end een luiertaart tegen kwam, heb ik ook een luiertaart erbij gemaakt:

Gelukkig waren ze er heel blij mee :)






1 opmerking:

  1. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    Plus, making money online using it is as simple as 1---2---3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Choose which affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (it takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system explode your list and sell your affiliate products all on it's own!

    Are you ready??

    Get the full details here

    BeantwoordenVerwijderen

Email me